Электрондук капчыктар жана интернет банкинг аркылуу

ЭЛСОМду нак акчалайсыз  башка электрондук капчыктар же интернет банкинг аркылуу толуктаңыз

Өнөктөштөрдүн тизмеси жана комиссиялар

Аталышы:Комиссия: 

 “Кыргыз Инвестициялык-Кредит Банкы” ЖАК iBank

Акысыз

Финка ЭЛСОМ капчыгы

С

 «Мегапей» капчыгы

Толуктоо суммасынан 1%

 «Компаньон» капчыгы

Толуктоо суммасынан 1%

  «О деньги!» капчыгы

Толуктоо суммасынан 2%

  «Илбирс» капчыгы (ОАО Бакай Банк)

Толуктоо суммасынан 1,5%

  Optima24 (ОАО «Оптима Банк»)

Толуктоо суммасынан 1,7%

  M- Bank (ОАО “КБ “Кыргызстан”)

Толуктоо суммасынан 1,5%

  РСК-24 (ОАО РСК Банк)

Толуктоо суммасынан 1,5%

ЭЛСОМ капчыгын кантип толуктайбыз?

1) “ЭЛСОМ” кызматын табыңыз

2) Электрондук капчыктын номерин киргизиңиз

3)Киргизилген берилмелеринин тууралыгын текшериңиз

4) Толуктоо үчүн нак акчалай каражаттарды киргизиңиз (сом валютасында)

Көп берилүүчү суроолор

ЭЛСОМдун өнөктөштөрү аркылуу которулган акча каражаттар реалдуу убакыт режиминде келип түшөт. Бирок кээ бир учурларда эсепке акча каражаттарды которуу үчүн өнөктөшкө убакыт керек болот. Эгер төлөм аткарылса,  бирок акча каражаттар чегерилбесе, электрондук капчыгыңыздын же Банктын колдоо кызматына кайрылыңыз.

Эгер төлөмүңүз бир сутканын ичинде чегерилбесе, операция жүргүзүлгөн банктын же өнөктөштүн колдоо кызматына кайрылууну сунуштайбыз. Эгер KICB терминалы аркылуу толуктасаңыз, +996 (312) 62 01 01, (553) 62 01 01 тел. боюнча Колл-Центрге кайрылыңыз. Төлөмдүн күнүн, убактысын, реквизитин, терминалдын дарегин жана аталышын, суммасын айтып берүү зарыл.

Төлөмдү өткөрүүдө ката кетирип алсаңыз, жана туура эмес киргизилген номер бар болсо, Электрондук капчыктын/банктын колдоо кызматына кайрылып,  төлөмдүн аткарылган күнүн/убактысын, реквизитин, терминалдын дарегин жана аталышын, төлөмдүн суммасын айтып берүү зарыл.

Төмөнкү шарттар аткарылса төлөмдү жокко чыгаруу мүмкүн:

  1. Карап чыгуу мөөнөттөр сакталса,
  2. Эгер төлөмдүн суммасы же анын бир бөлүгү алуучу тарабынан колдонула элек болсо.
#